Anderhalve week op de camping.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Anderhalve week op de camping.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Anderhalve week op de camping..

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

20 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal!

Het duurde langer dan gedacht maar we hebben hier op de camping steeds geen internet,heel vervelend. Met mij gaat het goed. Druk bezig met het animatie programma.
Het voelde voor mij ook alsof ik vanaf deze week echt kon starten. Ik heb de animatie caravan opgeruimd en alles is nu geordend. We weten nu precies wat er allemaal is en daarmee kunnen we dan ook een programma maken. Ook heb ik geholpen met het rooster maken deze week. En heb ik veel ideeën van mij kunnen gebruiken. Onderling met mijn collega’s hebben we veel lol, dus dat is erg leuk. Deze week zijn we ook begonnen met de mini-disco dit vind ik echt het leukste om te doen, dansen met de kinderen. We hebben al een aantal keer minidisco in het zwembad gedaan en laatst een keer ’s avonds dat was echt onwijs leuk want na ons laatste dansje, vroeg één van de kinderen of hij een liedje mocht spelen vanaf zijn iphone, we hebben een aantal liedjes afgespeeld het werd echt een disco. Het was echt heel leuk! Verder ben ik druk bezig met de andere dingen van het programma. 3 keer in de week ’s morgens brood verkopen en een aantal keer ’s middags in de bar helpen dit vind ik ook wel leuk. Maar met de kinderen vind ik het leukste. Donderdag avond is er open podium dan mag iedereen optreden, ben erg benieuwd. Ik ga zelf met een collega een stukje opvoeren als 2 typetjes. Verder is het weer hier erg wissel valig. Heb mijn spijkerbroek eigenlijk veels te veel aan. Ik hoop dat het gauw gaat opknappen. Vrijdag is mijn vrije dag en ga ik met de auto naar nimes. Dat is een vrij grote stad,ongeveer half uurtje rijden vanaf de camping. Zondag komt mijn zus Anne langs. Dus dat is erg leuk. De foto’s die ik geplaatst heb zijn van Parijs en van mijn verblijf hier op de camping. Ook kunnen jullie de website www.campingbeaurivage.com in de gaten houden hier komt namelijk elke dag een foto te staan, waar ook ik weleens op sta. Ik had gehoord dat het bij jullie rot weer is, ik hoop dat het gauw beter word. Ik vind het heel erg leuk om al jullie reacties te lezen, bedankt daar voor en ik blijf dat ook zeker doen!

Tot gauw!

Liefs, Rosa

  • 20 Juli 2011 - 15:24

    Iris:

    wat leuk dat je het zo leuk hebt ik vond het kaartje ook heel leuk die je ons had gestuurd de musical was echt top gegaan nou nog veel plezier verder
    xxxx

  • 20 Juli 2011 - 16:50

    Monique:


    Hoi Rosa,
    Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat. Zo te lezen is dit echt wat voor jou! En gezellig dat Anne even langs komt.
    Wij rijden zondag door het franse land op weg naar Spanje.Camping Delfin Verde je bent er ook geweest hoorde ik van je moeder.Veel plezier nog!!
    groeten buurvrouw Monique

  • 21 Juli 2011 - 09:05

    Janneke:

    Nog veel plezier en veel uitdagingen de komende 41 dagen.

  • 21 Juli 2011 - 19:43

    Arnout:

    Ha die roos,

    leuk te lezen dat het goed gaat met je en dat je ook veel plezier hebt met de animatie.

    Maak er nog een mooie tijd van, mooie weer komt echt wel en we houden contact.

    Groeten,.

    4*krook

  • 22 Juli 2011 - 11:32

    Lynn:

    Hee Roos,
    Leuke foto's:)
    Wel jammer dat het weer wisselvallig is. Maar het is vast beter dan hier:)
    Leuk dat je je zo vermaakt met de kinderen. Veel plezier vrijdag en ik kijk uit naar je volgende verhaaltje.
    Je bent terug over 40 dagen lees ik! jeeej;) want ik verveel me dood want iedereen is aan het werk of op vakantie. Vanaf maandag ga ik ook beginnen met werken dus dan ga ik mij wel vermaken. Spreek je!!xxxxx kus

  • 23 Juli 2011 - 16:20

    Simone:

    Hé Roos! Goed om te horen dat je het daar zo naar je zin hebt :) Tot snel, xje

  • 26 Juli 2011 - 18:42

    Alice:

    Ha Roos,
    Hier nog een hoop regen en stilletjes, meeste buurtjes zijn vertrokken. Hoe was Nimes? En gezellig met Anne zeker zondag. Groetjes, veel plezier!

  • 27 Juli 2011 - 20:03

    Papa:

    Hoi Rosa,
    Mooi dat het gezellig was met Anne en de rest.
    Onze auto is gepakt, (maar 1 paar loopschoenen!!!), Sjoerd heeft er zin in, de zweedse kronen zijn binnen, dus ons feest kan ook beginnen!! Morgen om 06.00 rijden, nachtje in hotel, vrijdag de boot en naar de camping waar we Jos en de meiden zullen zien. En nu maar hopen op goed weer.......
    Groetjes!!!

  • 28 Juli 2011 - 11:42

    Trudie:

    Hallo Rosa,

    Wat leuk dat je aan dit avontuur ben begonnen, en dat het goed met je gaat! Ik verwacht dat je een geweldige tijd gaat hebt, en met veel leuke mensen contact gaat krijgen. Oh ja, je moet natuurlijk ook nog aan het werk (grapje!). Wij zullen je de komende periode volgen.

    Groetjes van Jan en Trudie.

  • 28 Juli 2011 - 18:23

    Sjoerd:

    Wij zijn nu bij de boot, lekker patatjes gegeten en nu slapen in het jeugdhotel in Frederikshaven. Morgen om 09.00 uur naar de boot.
    Ik mis je......
    Kusjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Rosa

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 15200

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 10 Juni 2014

bia na Aruba

07 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: