Eerste dagen op de cmaping - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Eerste dagen op de cmaping - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Eerste dagen op de cmaping

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

13 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal!

Met mij gaat alles goed!
Ik ben nu al een paar dagen op de camping. Ik slaap samen met een ander meisje(19jr) van de animatie in een mobile home, het is erg basic. Dan is er nog een anders meisje(20jr) van de animaitie, een jongen voorin het restaurant (20jr) en een jongen (17jr) die van alles doet. Hun slapen allemaal apart in een caravan. Ze hebben geen stromend water dus zitten we altijd met ze allen voor onze mobile home, erg gezellig we hebben veel lol samen. Verder is het erg rommelig de spullen van de animatie ligt allemaal door elkaar. Dus dat moet nog uitgezocht worden. 's morgens moet ik 3 dagen in de week het brood verkopen en 's middags in de bar, ik vind het leuk maar is wel allemaal nieuw voor me. Daar tussen zit het animatie programma wat we zelf samen moeten stellen en bedenken ik vind het erg leuk dus ga volgende week een groot deel van het programma samen stellen. Het weer is lekker, tot nu toe één dag erg regen gehad en een hele nacht onweer. Verder ben ik lekker bezig en heb ik tussendoor genoeg vrije tijd. Ik ben er alleen nog niet op uit geweest, dat wil ik volgende week graag gaan doen. De gasten hier zijn bijna allemaal Nederlands, wel makkelijk maar er zijn ook franse collega's en gasten dus moet nog wel even wat meer frans leren. Ik zal gauw even wat foto's plaatsen dan kunnen jullie ook wat dingen zien van hier!

tot gauw!

Liefs, Roos

  • 13 Juli 2011 - 12:04

    Floor:

    Het klinkt allemaal erg leuk Roos!
    Super dat je ook 'vrienden' hebt gemaakt op de camping.

    Veel plezier & ik ben benieuwd naar de foto's!

    XXXXX

  • 13 Juli 2011 - 14:23

    Cynthia:

    Heee Roos!

    Goed om te horen dat je het leuk hebt daar. Hopelijk komt de animatie snel opgang en kan je je lekker vermaken met de kids! Veel plezier nog en tot je volgende berichtje!

    Liefs xx Cynt

  • 13 Juli 2011 - 17:57

    Michaela:

    Hoi Rosa, ik hoorde van je site op de diploma uitreiking van afgelopen maandag. Dus ik ben heel nieuwsgierig gaan zoeken.... Klinkt gezellig daar maar nog een hoop werk te verrichten. Even een van Geldertje invullen.. Heb je de beelden al gehad van de act??
    Succes !!

  • 13 Juli 2011 - 18:52

    Alice En Titus:

    Hoi Rosa,
    Fijn dat je het gezellig hebt met elkaar. Hoop dat de animatie snel op gang komt maar het is leuk dat je zelf invulling kunt geven. Is Anduze vlak bij? Best een leuk dorpje, niet heel historisch maar leuke terrasjes, rommelmarkt zondagochtend bij de super.
    Ook een leuk treintje naar St Jean, niet voorin zitten dan ben je zwart van de rook, St Jean dinsdag erg leuke markt. Liefs Alice en Titus

  • 14 Juli 2011 - 09:22

    Sanne & Christel :

    We hebben net even je berichtjes zitten lezen, zo te lezen gaat het wel lukken daar. We wensen je veel plezier en we zijn benieuwd naar de foto's!
    Groetjes,
    Sanne & Christel

  • 14 Juli 2011 - 15:12

    Linda:

    Hee Roos!
    Leuk om weer een berichtje te lezen. Super dat het goed gaat & dat je het naar je zin hebt! Gelukkig is het mooi weer, hier regent het alweer de hele dag. Wat hebben jullie allemaal al bedacht voor het animatieprogramma? Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!
    xxxxx Linda

  • 16 Juli 2011 - 08:36

    Janneke:

    Dag Rosa,

    Heerlijk dat mooie weer, helaas hier regen, maar ja na regen komt .......
    Heel veel plezier en succes met je Frans.
    groet, Janneke

  • 17 Juli 2011 - 20:54

    Lynn:

    Heee Roos! Klinkt allemaal erg leuk!:) Ben benieuwd naar de foto's.
    Fijn dat het weer lekker is en leuk de afwisseling op de camping
    liefs lynn

  • 18 Juli 2011 - 11:58

    Margriet En Pim:

    Hoi lieve Rosa,

    Wij zijn inmiddels weer terug uit Frankrijk sinds donderdag en s'middags liepen we nog bij 25 gr. door Parijs en kwamen s' vonds in de stromende regen in Castricuam aan waar je mamma en Sjoerd ons hebben opgehaald. Hier is het nu 15 graden en koud en heel veel regen het lijkt wel herfst. Verder hebben wij het weer fantastisch gehad in ons huisje en lekker weer met de Fransen op stap geweest. Guy heeft inmiddels een hele kudde schapen die wij hebben helpen voeren en die zo tam zijn dat als hij de roept de helle kudde aan komt rennen en niet meer bij je is weg te slaan! Verder hebben we het vakantiehuisje voor Irene en Marino geboekt dus september weer terug. Lieverd de foto's zijn allemaal prachtig geworden en het thuisfront heeft ook al kunnen genieten van je trip in Parijs.
    Pim zijn favoriet rijdt nog steeds in de gele trui Tomas Voegler dus hij is helemaal in z'n nopjes, maar het zal niet lang meer duren want de trui zal hem wel worden ontnomen!
    Veel plezier daar zet 'm op en heel veel dikke knuffels van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Rosa

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 15210

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 10 Juni 2014

bia na Aruba

07 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: