Nog een paar dagen.. - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen.. - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen..

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

03 Juli 2011 | Nederland, Limmen

Hallo allemaal,

Welkom op mijn reiswebsite!
Over een paar dagen is het zo ver dan vertrek in vannuit Amsterdam naar Frankrijk. Ik vertrek donderdag 7-juli ik ga dan eerst 2 dagen naar Parijs en dan vertrek ik zondag vannuit Parijs naar Nimes en dan wordt ik opgehaald door de mensen van de camping. Ik heb er onwijs veel zin in! Ik ben nu druk bezig met alle voorbereidingen en dat vind ik wel iets minder leuk,koffer inpakken,laatse dingen kopen enz Ik moet er eerst maar zitten dan is het goed. Dinsdag avond 5 juli is er bij mij thuis een soort afscheids borrel dus bij deze ben je van harte welkom! Ik zal voor jullie mijn belevenissen en verhalen via deze site bijhouden,dus hou deze site regelmatig in de gaten. Het schijnt dat je,je ook kan aanmelden ergens onderin dan krijg je automatisch een mail wanneer ik een nieuwreisverslag geschreven heb;) is wel handig! Voor nu tot zo ver en misschien tot dinsdag!

Liefs,Roos

  • 03 Juli 2011 - 18:56

    Iris:

    veel plezier ik kom wel de dvd een keertje bij je langs brengen kun jij hem ook kijken
    xx

  • 04 Juli 2011 - 13:41

    Esmee:

    ik wens je veel succes in frankrijk!!
    xx

  • 04 Juli 2011 - 13:52

    Gwenn:

    Veel plezier!
    En tot morgen. Meester vertelde dat er een critici zou komen en toen dacht ik meteen aan u. Het wordt een groot succes

  • 05 Juli 2011 - 14:20

    Gwenn:

    Sorry, de critici was Frans Molenaar en zijn vrouw! Maar even goed veel succes en plezier!

  • 05 Juli 2011 - 15:58

    Jasmijn:

    veel plezier!

  • 05 Juli 2011 - 18:58

    Fam. Denneman:

    Hé Rosa,
    Wij wensen jou heel veel plezier en succes in Frankrijk. Het gaat er nu dan toch echt van komen.... Leuk hoor !

    Leuke tijd gewenst en we zullen je volgen via deze site. Ook veel plezier met Pim en Margriet in Parijs !
    We sturen de foto's van het logeren nog even door.
    Groetjes,
    Jos, Christel, Sanne en Nieke

  • 05 Juli 2011 - 19:28

    Kaj :

    heey juf

    ga je over 2 dagen alweer weg? zo snel het is echt heel erg raar dat je niet meer in de klas bent. Nou alvast heel veel plezier in frankrij. (ga je echt supper!! erg missen)

  • 06 Juli 2011 - 10:34

    Anne-Roos:

    Veel plezier in frankrijk de musical wordt vast super jammer dat jij er niet bij ben maar de dvd komt zeker bij jou thuis!! Nou veel plezier en succes en hoop voor je dat je lekker bruin en heel terug komt!!

    Xx

  • 06 Juli 2011 - 10:58

    Naomi:

    Hej Rosa, Ik wens je heel veel plezier en een onvergetelijke tijd :)
    Ik ga je zeker volgen, XXx

  • 06 Juli 2011 - 21:07

    Celine:

    Meiske ik heb net nog wat op je Facebook geschreven haha maar nogmaals geniet ervan, veel plezier, have fun, ik ga je verhalen volgen en na de vakantie ff theeleuten!
    Dikke kuss

  • 08 Juli 2011 - 19:59

    Buurvrouw Monique:

    Hoi Rosa,
    Wat leuk om te horen dat je naar Frankrijk gaat om te werken.Ik wens je veel sukses maar vooral veel plezier.
    Ik meld me aan voor je nieuwsbrief zodat we je kunnen volgen.
    Groeten Piet Monique May Lin en Jin Li

  • 20 Juli 2011 - 19:41

    Vera:

    hoi Roos,
    sinds vandaag volg ik je op deze site ,anne heeft net de auto van Thijs opgehaalt en zal op zondag bij je zijn.,meissie veel plezier en tot mail ze.dikke kus ,vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Limmen

Rosa

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 15213

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 10 Juni 2014

bia na Aruba

07 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: