Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver!

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

24 Februari 2014 | Nederland, Limmen

Ja, en dan gaat het avontuur toch echt beginnen!
Ik realiseer het me nog niet echt allemaal. Iedereen die vraagt of ik zenuwachtig ben...Eigenlijk ben ik nog nooit zo relaxed geweest. Dit is vaak heel anders geweest. Maar ik heb er natuurlijk nu zo lang naar toegewerkt! Voor school allerlei verslagen en toetsen moeten maken en behalen om te kunnen gaan, veel werken om alles te kunnen bekostigen. Hierdoor was het allemaal erg hectisch de afgelopen maanden en vind ik het jammer dat ik niet voor iedereen de tijd had kunnen maken die ik graag had gewild. Maar de tijd vliegt voorbij!!
Koffers ingepakt en ik zit onder het maximale gewicht!! Wat was ik trots op mijzelf! Normaal stop ik zoveel mogelijk in mijn tas en moet alles perse mee en nu heb ik mij redelijk in kunnen houden. Ik leer het nog weleens :p.

Ik heb er erg veel zin in, en ben dan ook erg benieuwd hoe het daar allemaal zou zijn. Ik hoop zoals de verhalen zeggen erg relaxed en op z'n gemak! Want daar ben ik echt wel even aan toe! Te laat komen??!... geen probleem. Hoe heerlijk is dat, om niet telkens zo aan de tijd vast te zitten en je te moeten haasten!! Nu nog één nachtje slapen in mijn vertrouwde, heerlijk bedje! Wat zal ik die gaan missen!!!

Lieve allemaal, bedankt voor alle leuke, lieve en warme berichtjes de afgelopen week! Dit deed mij veel goeds! Via deze blog probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn reis en avonturen!

  • 25 Februari 2014 - 01:19

    Liz:

    Jaaaa het avontuur gaat beginnen! Ik wens je onwijs veel plezier ennnnnn ontspanning toe daar in dat heerlijke Aruba! :-) Enjoy every day and every minute! XXX

  • 25 Februari 2014 - 06:39

    Tamara:

    Aaaaa nog even en je zit in het prachtige Aruba!! Je gaat een onwijs gave tijd tegemoet! Ga er volop van genieten! Hele dikke kus, babbel.

  • 25 Februari 2014 - 08:28

    Naomi:

    Lieve Rosa, ik wens je een hele goede reis! Geniet van Aruba en snuif alle ervaringen op en neem ze mee in het leven. Pas goed op jezelf en just ENJOY!!
    Liefs Naomi

  • 25 Februari 2014 - 08:31

    Lynn:

    He liefje,
    Ik wens je een hele fijne reis! En geniet van alles.

    Liefs lynn

  • 25 Februari 2014 - 08:55

    Jos En Dorien En De Binken:

    Rosa, heel veel plezier daar in het warme Aruba. Goede reis en de groetjes van de buurtjes.

  • 25 Februari 2014 - 11:26

    Monique:

    Hoi Rosa,
    Wat leuk om te lezen dat je weer op reis ga!
    Veel plezier en we zullen je blijven volgen.
    Groeten Piet Monique May Lin en Jin Li

  • 26 Februari 2014 - 11:59

    Christel Denneman:

    Lieve Rosa, je gaat vast een hele leuke (en leerzame) tijd beleven daar op zonnig Aruba !
    Geniet ervan,
    Lieve groetjes van Jos, Sanne, Nieke, Christel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Limmen

Rosa

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 15189

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 10 Juni 2014

bia na Aruba

07 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: