Laaste verslag, - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Laaste verslag, - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Laaste verslag,

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

05 September 2011 | Nederland, Limmen

Hallo Allemaal!

Ik ben nu al weer een weekje thuis. Heel erg leuk om iedereen weer te zien en lekker bij te kletsen. Vanaf morgen begin ik met m'n nieuwe opleiding Ipabo in Alkmaar. Ik ben benieuwd. Af en toe mis ik m'n avontuur in frankrijk wel een beetje. Het lopen over de camping en iedereen die je kent en het werken met de kids vond ik zo leuk! Ook het op mezelf wonen beviel me goed. Ik heb een erg leuke tijd in frankrijk gehad. Hard gewerkt, veel geleerd en ook heel veel plezier en lol gehad. Jullie heel erg bedankt voor het volgen van m'n website. Ik vond het altijd erg fijn om jullie berichtjes te lezen!

Liefs, Roos

• 07 September 2011 - 12:12

Janneke:

Ja rosa het zit er weer op. Fijn dat je er zo van hebt genoten.
    En voor je studie veel succes.