Afgelopen weken - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Afgelopen weken - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Afgelopen weken

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

16 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Lieve Allemaal,

Hoe gaat het daar in Nederland? Heb jullie daar nog een beetje zomer? En iedereen een lekkere vakantie gehad? Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat en wat jullie de afgelopen tijd hebben gedaan. Hier gaat het goed. Nog steeds veel aan het werk. Ik vind het nog steeds erg leuk
vooral het animatie werk. Maar ik heb ook wel weer zin om naar huis te gaan. Het voelt hier nu allemaal
zo gewoon dat ik af en toe even stil moet staan met waar ik ook alweer ben. Ik heb nog steeds weinig kunnen zien van de omgeving hier. Dit vind ik wel erg jammer. Een auto kan ik hier niet lenen,fietsen is veels te ver, en er rijd geen openbaar vevoer, dus ben je afhankelijk van anderen (of je met ze mee kan rijden). Afgelopen donderdag had ik mazzel.Ik ben toen met de ouders van een collega meegereden naar Nimes en daar even lekker kunnen winkelen. Dat was erg gezellig en ook fijn om van de camping af te zijn. Verder gaat het goed met mij. Ik ben hier wel vaak moe maar dat komt ook omdat ik hier veel kortere nachten maak dan ik gewend ben. Heb ook een lichte infectie in m'n darmen gehad maar na een 3dagen kuur van de dokter
was het al zo goed als over. We hebben afgelopen zaterdag met een groep jongeren (2collega's en 12 jongeren van de camping) buiten geslapen op een stukje eiland in de rivier naast de camping. Eerst een stukje tot aan je knieeën door het water en toen kwamen we bij een klein zandstrandje.Daar hebben we geslapen, naja 2 uurtjes uiteindelijk. Er was volle maan,dus heel veel licht,helaas niet zo veel sterren. Maar het was een leuk avontuur. De dag erna was ik helemaal kapot. Verder gaat het werk gewoon door en kan ik tussendoor weinig doen. Ik ga waarschijnlijk nog leuke dingen doen met mijn collega's.De eerste collega gaat vrijdag weg, de 2de gaat maandag en de andere gaan eind volgende week.
Ik ben er dan nog ongeveer een week alleen. Dat wordt waarschijnlijk heel saai, maar ook wel rustig voordat ik naar huis ga. Dus nog ongeveer 2 weekjes ben benieuwd hoe het nog gaat lopen die laaste weken. Ik zie en spreek jullie gauw allemaal!

Liefs vannuit 'france'
Roos

  • 16 Augustus 2011 - 07:12

    Dorien:

    Rosa leuk weer iets van je te lezen ik dacht al horen we nog wat? zal waarschijnlijk wel met internet te maken hebben. Maak er nog een paar gezellige weken van en dan zie ik je weer in Limmen groetjes

  • 16 Augustus 2011 - 09:15

    Iris:

    hee rosa,
    met mij gaat het goed maar word je niet eens gek van al dat stokbrood eten want dat werd ik namelijk al na 2 weken in Frankrijk;xd het is weer is hier best mooi maar niet erg warm er valt gelukkig nog geen regen sinds dat ik terug ben van de vakantie
    xxx

  • 16 Augustus 2011 - 11:02

    Celine:

    Heee meis! Oh wat heb ik jou verslagen lang niet gelezen... ben vorige week net teruggekomen uit Amerika.. echt een geweldige reis achter de rug! Hier in NL is het echt doodsaai... het goot van de lucht dat we terugkwamen.. maar vandaag hebben we voor de 2e dag eindelijk weer ZON! De 3 weken dat ik weg was hebben ze hier helemaal geen zon gehad haha dus geniet van het heerlijke warme weer daar in la france he!
    Maar wat leuk om je berichtjes weer te lezen! Echt super leuk die foto's van de minidisco enz! Dat wilde ik eigenlijk ook altijd al doen haha misschien volgend jaar! ;)
    Gelukkig dat het weer goed gaat met je darmen! Toch vervelend zo tijdens de vakantie.. En erg jammer dat je toch niet zo veel van de omgeving kan bekijken... misschien moet je gewoon met een paar anderen die je goed kent, samen gaan liften of een beetje achterhalen wie van de camping een auto heeft?
    Anyway nog heeel veel plezier meis! Geniet ervan want je krijgt spijt als je weer die lelijke, platte, natte wegen ziet uit het vliegtuig! ;)
    Dikke zoen!
    We spreken snel wat af als je terug komt!
    -xxxx-

  • 17 Augustus 2011 - 14:46

    Trudie:

    Hallo Rosa, wat fijn dat het weer beter met je gaat. Onze laatste vakantie in Frankrijk eindigde ook met een fikse infectie in de darmen, leuk was anders. Het weer in Nederland is eindelijk een beetje opgeklaart. In de afgelopen periode heeft het veel geregent. Jammer dat het voor jou "all work" is "and less play", misschien dat je de volgende keer gewoon als toerist kunt gaan. Geniet van de laatste weken en tot weerziens in Nederland.

    Groetjes van Jan en Trudie.

  • 21 Augustus 2011 - 17:06

    Papa:

    Hoi Rosa,

    Sjoerd heeft vandaag al een paar keer gevraagd wanneer je weer thuis komt, dus het wordt wel tijd(grapje...)
    De tijd is wel enorm snel gegaan is onze indruk. Oma eet vandaag weer met ons mee, gezellig(kon ik mooi weer een nw recept uitproberen..) en vertelt dat ze jouw brief nog steeds niet heeft ontvangen, balen dus. Hoeveel kantjes was hij?? Die Fransen zijn ook zo onbetrouwbaar als de hel..
    Goed dus nog even aftellen, geniet nog even en we zien je zondag(nacht).
    Sms maar even als je boven Rotterdam hangt...
    Groetjes van ons, ook van Oma.

  • 23 Augustus 2011 - 17:16

    Monique:

    Hoi Rosa,
    Wat ben je een harde werker!! Heb je nooit een dag vrij? Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Zo te zien genieten de kinderen volop bij je.En je weet als kinderen het naar hun zin hebben dan hebben ouders dat ook!!
    Succes nog de laatste dagen.
    Groeten van je buurtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Rosa

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 15188

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 10 Juni 2014

bia na Aruba

07 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: