Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

29 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour allemaal!

Bedankt voor al jullie berichtjes! Ik vind het erg leuk om ze te lezen. Hoe is het in Nederland. Heel veel mensen zijn op vakantie volgens mij. Hier gaat het goed, zins vandaag is het weer echt warm de afgelopen dagen was het namelijk erg wisselvallig en zijn er wel een aantal buien gevallen. Verder ben ik druk aan het werk. Minstens 3 keer in de week verzorg ik of alleen of met een collega de minidisco dit vind ik het allerleukste van de animatie. Ook hebben we gister een mode middag gehouden samen met de kinderen (alleen maar meiden) vuilniszakken veranderen in leuke jurkjes en heb ik de meiden gesminkt. Dit was heel erg leuk. Vanavond hadden we vossenjacht dit was een groot sucses zo'n 57 kinderen deden mee en we hadden 15 vossen. Ook is Anne(met Martin en vrienden) aan het begin van de week hier geweest. Dit was erg gezellig. Ben met hun samen naar Nimes geweest,een leuke stad ik wil daar nog wel een keer heen. En verder hebben ze me aan het werk gezien en hebben we samen lekker gebarbecued en bij gekletst. Vond het heel erg leuk om ze te laten zien wat ik allemaal doe en hoe het er hier uit ziet enzo. Vorige weekend was het feest van Cardet. Dat is hier heel bekend, het is een soort kermis. Met het hele weekend elke avond een podium met muziek. Ik ben hier een avond heen geweest met al m'n collega's dit was heel erg leuk,we zijn allemaal los gegaan op fransemuziek haha Ook ben ik vorige week vrijdag alleen op pad geweest. Ik kon de auto niet lenen dus ben toen gaan fietsen naar het dichtbijzijnde stadje Anduze. Het was erg warm,geen schaduw te zien,paar keer verkeerd gereden. Heb er op de heenweg 1,5 uur over gedaan. En ben toen in het stadje mijn route beschrijving verloren dus toen moest ik wel over de grote weg. (ze kennen namelijk geen fietspaden) daar rijden de auto's minstens 80 km per uur. Maar alles is goed gegaan heb er op de terug weg maar 25 min over gedaan. Wat een avontuur was dat weer haha en natuurlijk spierpijn de volgende dag. Verder heb ik de afgelopen dagen wat rustig aan gedaan omdat ik helaas niet zo fit ben. Hoop dat dat gauw over gaat want ik wil nog een hoop leuke dingen doen en zien. Zoals een keer slapen onder de sterrenhemel,nog een keer naar Nimes en wil naar Montepeller. Maar ik ga lekker door met werken en de animatie en me creativiteit gebruiken enzo. Ik heb nu ook wat foto's geplaats van me werk in de aniamatie. Jullie horen weer van me!

Liefs, Roos

  • 30 Juli 2011 - 08:27

    Lynn:

    Hee roos, leuk om te horen dat het goed gaat! Je hebt een druk programma dus en je bent lekker met die kinderen bezig:)
    Haha, dat je anderhalfuur gefietst hebt en op de terugweg maar 25 min, dat scheelt nog al! Haha
    Nou roos, ik spreek je wel weer. Misschien kunnen we een keer skypen? Kusss

  • 30 Juli 2011 - 09:37

    Vera:

    hai Rosa,
    weat leuk weer het verslag.volgens mij zijn wij nog met je ouders ook in Nimes geweest, bij de arena?
    jammer dat je je niet zo lekker voelt maar neem tijdig paracetamol in want je hebt er niks aan om je lamlendig te voelen.Het fietsen in frankrijk is totaal anders als bij ons maar ook daat wen je aan,oh oh Jan huilt ,heb vandaag de oppas,ga gauw naar hem toe ,dikke kus ,
    vera

  • 30 Juli 2011 - 15:26

    Ciska:

    Hoi Roos,

    Wat leuk zo'n verslag, wat goed dat je lekker bezig bent. Jammer alleen dat je je niet zo lekker voelt, hopen dat het snel weer beter gaat en je lekker verder kan gaan. Hier gaat alles goed en zijn we ons aan het voorbereiden op de vakantie. Nou Roos nog veel plezier groetjes ciska

  • 01 Augustus 2011 - 14:32

    Pim En Margriet:

    He Roosje,
    Als je op pad gaat dan moet je wel een Tom Tom voor op de fiets meenemen hoor want Frankrijs is grand !!!! Spreek je al een woordje Frans en heb je nog wat aan onze spoedcursus in Thalys gehad (grapje)!! Veel succes en genieten hoor! Liefs van ons

  • 02 Augustus 2011 - 11:36

    Cynthia:

    Heee Roos!
    Klinkt weer top. En eindelijk wordt het warmer. Geniet er nog maar even van!
    xx

  • 02 Augustus 2011 - 22:21

    MZ:

    Hoi Rosa!
    Wat leuk joh, wat jullie allemaal aan het doen zijn daar met die kids! Klinkt als een plek waar ik graag vakantie zou vieren met mijn kids!
    Geniet ervan, en niet vergeten om te slapen onder de sterrenhemel hoor, dat is grandioos mooi!
    tot na de zomer!
    Liefs, MZ

  • 05 Augustus 2011 - 10:47

    Anne En Martin:

    Hey zus! het was erg leuk om jou aan te werk te zien! we hebben erg genoten! en het was erg gezellig. veel plezier en succes nog met werken de laatste paar weekjes! en geniet ervan!

    xxxx

  • 10 Augustus 2011 - 13:20

    Margriet:

    Hoi Rosa,
    Leuke foto's van jullie in Nimes en je werk op de camping, je bent lekker bezig! Hier gaat alles goed, het is rustig, heel veel mensen zijn op vakantie. We gaan volgende week naar Sjaak dus helemaal leuk. En verder veel wandelen met Jenniver weet je dat Cees en Ger haar ook Doerakkie noemen mooi he!
    Veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Rosa

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 15187

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 10 Juni 2014

bia na Aruba

07 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: