Bijna thuis.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Bijna thuis.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Bijna thuis..

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

24 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Hallo Allemaal,

Nou daar zit ik dan nog 4 dagen en dan kom ik naar huis. De tijd is zo snel gegaan. Afgelopen dinsdag zijn we met bijna alle collega's wezen karten. Super leuk. In het begin leek het me eng maar toen ik er eenmaal in zat was het wel gaaf.
M'n laatste 2 collega's zijn vanmorgen vertrokken. Dus ik ben nu alleen met de eigenaren en dochters.
Het is hier nu zo stil. Heel veel campinggasten zijn ook vertrokken. Het is heel vreemd nu. Bijna elk vrij momentje trok ik wel op met èèn van m'n collega's en nu zijn ze er niet meer. Best saai,dus ben ik maar gossip girl aan het kijken via internet haha en gelukkig heb ik de kids nog.Vanavond weer minidisco doen. Erg leuk. Ik wordt hier door de meeste kinderen ook Juf genoemd,erg grappig. En laatst toen ik de minidisco in m'n eentje moest doen ben ik aan het eind van het laatse liedje het water in gesprongen met kleren en al.
En al die kinderen om me heen zwemmen en ze wilde allemaal wat van me. Ik voelde met net een beroemdheid want daarna liepen ze nog achter me aan.
Heel veel ouders waarderen m'n werk echt heb al zulke leuke reacties gekregen. Dus dat geeft me allemaal genoeg voldoening.
Verder ben ik erg moe,en breekt het me wel op allemaal. Ik merk dat ik niet helemaal fit ben. Heb sinds deze week ook weer erg last van me buik. Waar dat nou precies vandaan komt weet ik niet.
Ik krijg hier tussen de middag zulk lekker en luxe eten. Krijgen we vaak ook nog een heerlijk toetje. Dus dat ga ik wel missen als ik weg ben.
Ik vlieg zondag de 28ste rond 20:45 en ben dan rond 22:45 in Rotterdam en wordt vanaf daar opgehaald door m'n lieve papa,mama en Sjoerd!
Ik zie jullie allemaal gauw, daarna lekker veel afspreken en bijkletsen! Tot gauw!

Liefs, Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Rosa

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 15163

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 10 Juni 2014

bia na Aruba

07 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: