Vandaag is het zo ver.... - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu Vandaag is het zo ver.... - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Rosa Denneman - WaarBenJij.nu

Vandaag is het zo ver....

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

07 Juli 2011 | Nederland, Limmen

Hallo Allemaal!

Vandaag is het dan de dag dat ik vertrek. Ik vertrek of een uurtje en ben helemaal klaar om te gaan. Vanmorgen afscheid genomen van me broertje en vader (die vandaag naar school en werk zijn), dat was wel even vreemd. Vanmorgen was ik nog heel druk en chaotisch en nu voel ik me vrij rustig, nu alles klaar is wil ik eigenlijk ook echt weg. Vanavond zit ik dan in Parijs t/m zondag en zondag middag vertrek ik naar de camping. Het volgende reisverslag schrijf ik vanaf de camping. Tot dan! En geniet lekker van het weer,want dat is de komende dagen goed weer in nedereland zie ik:D

Liefs, Rosa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Limmen

Rosa

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 15160

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 10 Juni 2014

bia na Aruba

07 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: